Cumu prutegge u caricatore à bordu di un EV da i surghjenti transitori di a rete

L'ambiente di l'automobile hè unu di l'ambienti più severi per l'elettronica. Oghjecaricatori EVi disinni proliferanu cù l'elettronica sensitiva, cumprese i cuntrolli elettronici, infotainment, sensing, batterie, gestione di batterie,puntu di vittura elettrica, è caricatori à bordu. In più di u calore, i transitori di tensione è l'interferenza elettromagnetica (EMI) in l'ambiente di l'automobile, u caricatore di bordu deve interfaccia cù a rete elettrica AC, chì necessitanu prutezzione da disturbi di linea AC per un funziunamentu affidabile.

I pruduttori di cumpunenti d'oghje offrenu parechji dispositi per a salvaguardia di i circuiti elettronichi. A causa di a cunnessione à a reta, a prutezzione di u caricatore à bordu da e surge di tensione cù cumpunenti unichi hè essenziale.

Una soluzione unica combina un SIDACtor è un Varistor (SMD o THT), righjunghjendu una bassa tensione di clamping sottu un impulsu di picca alta. A cumminazione SIDACtor + MOV permette à l'ingegneri di l'automobile di ottimisà a selezzione è dunque u costu di i semiconduttori di putenza in u disignu. Queste parti sò necessarie per cunvertisce a tensione AC in a tensione DC per carica di u veiculucarica di batterie à bordu.

carica di batterie à bordu

Figura 1. On-Board Charger Block Diagram

A BorduCaricatore(OBC) hè in risicu durantecarica EVper via di l'esposizione à l'eventi di sovratensione chì ponu accade in a rete elettrica. U disignu deve prutege i semiconduttori di putenza da i transitori di sovratensione perchè e tensioni sopra i so limiti massimi ponu dannu. Per allargà l'affidabilità è a vita di l'EV, l'ingegneri devenu indirizzà l'aumentu di i requisiti di corrente di picco è ridutta a tensione massima di clamping in i so disinni.

Esempi di fonti di surge di tensione transitori includenu i seguenti:
Cambiamentu di carichi capacitivi
Commutazione di sistemi di bassa tensione è circuiti risonanti
Cortu circuiti risultatu da custruzzione, accidenti di trafficu, o timpeste
Fusibili attivati ​​è prutezzione di sovratensione.
Figura 2. Circuit Recommended For Differential And Common Mode Transient Voltage Circuit Protection Usendu MOV è A GDT.

Un MOV di 20 mm hè preferitu per una migliore affidabilità è prutezzione. U 20mm MOV gestisce 45 impulsi di 6kV / 3kA currente di surge, chì hè assai più robustu cà u 14mm MOV. U discu di 14 mm pò trattà solu circa 14 surge durante a so vita.
Figura 3. Clamping Performance Of The Little lnfuse V14P385AUTO MOV Under 2kV And 4kV Surges. A Tensione di Clamping Exceeds 1000V.
Esempiu di determinazione di selezzione

Livellu 1 Charger—120VAC, circuit monofase: A temperatura ambiente prevista hè 100 ° C.

Per sapè di più nantu à l'usu di SIDACt o Tiristori di Proteczione inveiculi elettrici, scaricate a nota di l'applicazione How to Select the Optimum Transient Surge Protection for EV On-Board Chargers, cortesia di Little fuse, Inc.

vittura

Tempu di post: 18-Jan-2024