U costu di installà un caricatore EV in casa?

Siccomu a pupularità di i veiculi elettrici (EVs) cuntinueghja à cresce, una di e prime preoccupazioni di i pruprietarii di i veiculi hè a dispunibilità di l'infrastruttura di carica. Mentre e stazioni di ricarica EV publiche sò diventate più cumuni, parechji pruprietarii di EV sceglienu di installàcaricatori EV residenzialiin casa per comodità è risparmiu. Tuttavia, hè criticu per capiscenu l'implicazioni di u costu assuciatu cù l'installazione di un caricatore EV in a vostra casa.

Per e famiglie di l'America di u Nordu, quandu si tratta di l'opzioni di carica in casa, ci sò dui tipi principali di caricatori dispunibili: Livellu 1 èCaricatori di livellu 2. I caricatori di Livellu 1 utilizanu una presa di casa standard di 120V è tipicamente furnisce una tarifa di carica di circa 3-5 miles per ora. I caricatori di Livellu 2, invece, necessitanu un circuitu dedicatu di 240V è offre una carica più veloce, cù circa 10-30 miles per ora di carica.

U costu di installà un caricatore di Livellu 1 hè relativamente bassu, postu chì di solitu implica l'usu di sockets domestici esistenti. Tuttavia, i caricatori di Livellu 1 sò cunsiderati l'opzione di carica più lenta è pò esse micca adattati per quelli chì necessitanu una guida di longa distanza ogni ghjornu.

Caricatori di livellu 2, cumunimenti cunnisciuti cum'èpunti di carica ACo caricatori AC EV, offre una carica più veloce è più còmuda. U costu di stallazione di un caricatore di Livellu 2 dipende di fatturi cum'è u travagliu elettricu necessariu, a capacità elettrica esistente, a distanza da u pannellu di distribuzione è u mudellu di stazione di carica.

In media, u costu di installà un caricatore di Livellu 2 in una casa varieghja da $ 500 à $ 2,500, cumprese l'equipaggiu, i permessi è u travagliu. U caricatore stessu costa generalmente trà $ 400 è $ 1,000, secondu a marca è e caratteristiche. Tuttavia, hè impurtante nutà chì questi costi pò varià assai secondu e circustanze individuali è i regulamenti lucali.

U principale mutore di costu per installà un caricatore di Livellu 2 hè u travagliu elettricu necessariu. Se u tavulinu di distribuzione hè situatu vicinu à u situ di stallazione è ci hè una putenza abbastanza dispunibile, u costu di a stallazione pò esse significativamente ridutta cumparatu cù u casu induve u pianu di distribuzione è u locu di carica sò più alluntanati. In questu casu, u filatu supplementu è u cunduttu pò esse bisognu di installà, risultatu in costi più altu.

I tariffi di permessu è di ispezione cuntribuiscenu ancu à u costu tutale di l'installazione. Queste tariffi varianu da a regione è i regulamenti lucali, ma tipicamente varienu da $ 100 à $ 500. Hè vitale per cunsultà l'autorità lucali per capiscenu i bisogni specifichi è i costi assuciati à i permessi è l'ispezioni. Parechje utilità è guverni offrenu incentivi è rimborsi per incuragisce l'installazione di caricatori EV in casa. Questi incentivi ponu aiutà à cumpensà una parte significativa di i costi di stallazione. Per esempiu, certi stati di i Stati Uniti offrenu incentivi di finu à $ 500 per a stallazione di caricatore EV residenziale.

In più, avè un caricatore EV in a vostra casa pò risparmià costi à longu andà. Carica unveiculu elettricu in casaL'usu di tariffu di l'electricità off-peak hè spessu più prezzu ch'è s'appoghjanu in stazioni di ricarica publica induve i prezzi di l'electricità ponu esse più alti. Inoltre, evitendu a carica in stazioni pubbliche pò risparmià tempu è soldi, soprattuttu quandu si cunsidereghja i benefici à longu andà di a carica senza fastidiu.

In tuttu, mentri u costu di installà un caricatore EV per a casa pò varià basatu annantu à una quantità di fatturi, u costu tutale pò varià da $ 500 à $ 2,500. Hè criticu per cunsiderà i vantaghji di a carica di casa, cumprese a cunvenzione è u putenziale risparmiu di costi à longu andà. Inoltre, l'esplorazione di incentivi è sconti offerti da e utilità è i guverni pò aiutà à riduce ancu i costi di installazione. Siccomu u mercatu EV cuntinueghja à espansione, l'investimentu in caricatori EV residenziali puderia esse un passu impurtante versu u trasportu sustenibile.


Tempu di post: 18-sep-2023